Re: registry vs. environment (was re:binary

Поиск
Список
Период
Сортировка
От Ronald Kuczek
Тема Re: registry vs. environment (was re:binary
Дата
Список pgsql-hackers-win32

> Enviroment variables are stored in
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session
> Manager\Environment.

There are system enviroment variables. For user enviroment variables see
HKEY_CURRENT_USER\Environment.
Windows API functions are SetEnvironmentVariable/GetEnvironmentVariable.
Both sets/gets the value of an environment variable for the current
process.

Rony

В списке pgsql-hackers-win32 по дате отправления:

Сообщение: Re: registry vs. environment (was re:binary
Сообщение: Re: registry vs. environment (was re:binary